НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ ТА КОМУНІКАЦІЙ У ФІТНЕС КЛУБАХ

Сертифікований курс — «Організація і навички ефективних продажів у фітнес клубах».

Навчання співробітників відділу продажів, керівників відділу продажів, менеджерів з продажів, персональних тренерів, адміністраторів рецепції. По закінченню семінара ви отримаєте необхідні знання по підвищенню продажів у фітнес клубі, засвоїте  нові техніки продажів клубних карт та фітнес послуг.

Сьогодні фінансовий успіх фітнес клубів і невеликих студій багато в чому залежить від майстерності менеджерів фітнес клубу і продавців. Серед зростаючого числа конкурентів і зростаючих вимог для успішних фітнес клубів/ студій важливо вміти розуміти потреби клієнтів і покращувати якість обслуговування. Вже мало тільки, відкрити клуб/студії з добротним ремонтом і наповнити його новим обладнанням або запропонувати нові програми тренувань – треба вміти правильно подати, щоб клієнт зацікавився, а не дратувався, і купив.

Викладач – бізнес-тренер: Світлана Бірючинська

Програма семінару:

• Принципи успішної комунікації з клієнтами.

• Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами.

• Мета програми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом.

• Основи створення продавальної презентації фітнес клубу/студії.

• Алгоритм побудови продажів клубу та послуг.

• Організація роботи підрозділів продажів і сервісу.

• Ефективні інструменти по залученню та утриманню клієнтів.

• Сервіс. Шляхи виходу з конфліктних ситуацій з клієнтами.

• Інструменти роботи зі «складними клієнтами».

Цілі програми:

дати учасникам тренінгу легко застосовувану на практиці ефективну модель ведення професійних переговорів з клієнтом для продажу клубних карток і послуг фітнес клубу/студії. Використання цієї моделі може швидко забезпечити поліпшення результатів роботи з клієнтом і підвищити продажі;
• навчити необхідним навичкам ефективної поведінки і спілкування з клієнтом для ефективних продажів;
• ознайомити учасників з основними психологічними принципами проведення ефективних переговорів, роботи з клієнтом і продажів;
• дати учасникам алгоритм та інструменти для проведення ефективних презентацій фітнес клубу/студії.

До завершення програми учасники зможуть:

ефективно  приймати дзвінки і зустрічі з клієнтами;
будувати міцні і надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
• якісно прояснювати потреби потенційного покупця;
визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
• проводити ефективну презентацію фітнес клубу/студії або послуги;
• максимально ефективно працювати з запереченнями, сумнівами і переконаннями клієнта;
• легко і результативно завершувати угоди;
• ефективно проводити післяпродажне супроводження клієнта.

Цільова аудиторія програми:

керуючі фітнес клубів, співробітники відділу продажів, керівники департаментів продажу, співробітники рецепції, тренери, а також інші працівники, які працюють з клієнтом, ведуть ділові переговори і продажу товарів і послуг.

Програма включає:

• Теоретичний матеріал
• Практичні завдання (кейси, відпрацювання навичок)
• Методичний зошит

Після проходження семінару видається СЕРТИФІКАТ МІЖНАРОДНОГО ЗРАЗКА SMART FITNESS ACADEMY.