Для успіху відкриття Вашого фітнес клубу, дуже важливо дотримати всі етапи запуску. Для цього дуже важливим і корисним інструментом буде Бізнес – план фітнес клубу.
Саме для цього важливо розібратися з яких частин Бізнес-план складається, і як вони впливають на успішний запуск і розвиток Вашого фітнес клубу.
Суть проекту: У цьому розділі важливо сформулювати суть проекту та обґрунтувати на яку цільову аудиторію розрахований, які завдання вирішують.
Наприклад: бізнес план розроблений для обґрунтування ефективності організації фітнес-клубу для фізичного розвитку (індивідуальні програми), відновлення після операцій, для тренувань розробка індивідуальних програм схуднення.
Зараз дуже затребуваними є послуги фітнес-клубу, тому що не кожна людина може сам ефективно займатися фізичними вправами. Фітнес-клуб також пропонує консультування, розробку індивідуальних програм. Серед особливостей наших послуг можна виділити наступне:
1.Високий якість;
2.Професійні фахівці;
3.Індивідуальність і оригінальність;
Для здійснення проекту є стартовий капітал в розмірі 1000000 млн.грн. Але для ефективності проекту необхідні додаткові кошти для закупівлі обладнання,
тренажерів, витрат на орендну плату, заробітну плату, рекламу в перші місяці роботи тренажерного залу.
Успіх роботи фітнес-клубу на пряму залежить від кількості клієнтів і якості роботи з ними, що залежить від роботи професіоналів (команди) і звичайно необхідно активно рекламувати фітнес-клуб і його особливості.
У цьому розділі бізнес – плану фітнес клубу, важливо описати продукт.
Наприклад: Фітнес-клуб і досвідчені фахівці, що працюють в ньому допоможуть фітнес-клубу для фізичних тренувань людей, здійснення індивідуальних програм схуднення. Індивідуальні програми для людей з обмеженими здібностями клієнтам з вибором програми тренування. У фітнес-клубі можна так само працювати з фахівцями для схуднення, можна займатися, водною аеробікою. Здійснює роботу з танцювальними та ін. колективами яким потрібна фізична підготовка.
Цей розділ Бізнес – плану фітнес клубу важливий, щоб зрозуміти і оцінити можливості реалізації продажів.
Приклад: Фітнес-клуб готовий працювати з людьми як за індивідуальними програмами, так і за загальними програмами. І потенційними клієнтами можуть бути люди як і середнього достатку, так і з більш високим доходами. Як показує нам наш особистий досвід, 85% клієнтів хочуть поліпшити свій фізичний стан; 2% з надання послуг за індивідуальною програмою; 13% по схудненню.
Відкривши фітнес-клуб дозволить завдяки рекламі, доступними цінами і успішній роботі персоналу фітнес-клубу залучити значну кількість клієнтів. Пропонуючи якість і доступні ціни, залучити клієнтів з інших районів.
Оцінка конкурентного середовища вважається невід’ємним фактором при прийнятті аргументованих стратегічних планів для фітнес клубу. Його результати застосовуються з метою розвитку різних областей роботи підприємства на ринку.
У цьому розділі важливо сформулювати що саме потрібно просувати і якими джерелами просування будите користуватися.
Цілі стратегії маркетингу:
1. Розширення обсягу виробництва і кількості відвідувачів
2. Створення і зміцнення іміджу компанії як надійного партнера
Інструментами стратегії маркетингу, які буду застосовуватися згідно комплексу «4Р»:
1. Потужна цінова конкуренція (price);
2. Логистична перевага розташування щодо конкурентів (place);
3. Постійне підвищення рівня якості, виходячи із зауважень і побажань клієнтів (product);
4. Фомуванyя і просування іміджу компанії в B2B (Business-to-Business) середовищіа за коштами створення власного сайту, реєстрації та просування на B2B сайтах (promotion).
Необхідне обладнання та наявність ресурсів для придбання їх.
Має мету обрати модель організаційної структури за якою буде функціонувати фітнес клуб.
Лінійна структура.
Лінійно-функціональна структура.
Розроблення функціональних обов’язків та посадових інструкцій кожної посади.
Для кожного співробітника обов’язково:
1. Професіоналізм;
2. Сумлінність;
3. Дисциплінованість;
4. Порядність;
5. Чесність.
Склад керівників: директор, фітнес директор,керівник відділу збита, бухгалтер.
Склад персоналу: 6 тренерів; фахівець по роботі з людьми з обмеженими можливостями / лікар; професійний дієтолог / психолог; 4 адміністратори, 2 прибиральниці.
Необхідно визначити якість правового статусу фітнес клубу.
Комерційні ризики:
1. Ризик, пов’язаний з реалізацією послуги (можлива відмова від занять або їх невідвідування);
2. Ризик, пов’язаний зі зберіганням обладнання (пожежа, затоплення, пограбування).
Джерела виникнення ризиків:
1. Недостатня інформованість про попит на дану послугу;
2. Падіння попиту (перенасичення ринку подібними послугами, сезонність);
3. Затримка платежів за надані послуги.
Фінансовий розділ бізнес-плану розглядає питання фінансового забезпечення діяльності .
Фінансовий план фітнес клубу розробляють у вигляді прогнозних фінансових документів:
прогноз фінансових результатів;
проект руху грошових коштів;
прогноз балансу доходів – витрат фітнес клубу.
Як правило, прогнозний період охоплює 3-5 років.
У Смарт Фітнес Академії, ми розробили унікальний авторський теоретично-практичний навчальний курс – «Менеджмент фітнес клкбу», який допоможе усім бажаючим успішно керувати або відкрити успішний фітнес клуб.
На курсі ви дізнаєтеся про новітні інструменти управління та їх у фітнес сфері, що гаранує сабільний розвиток Вашого клубу.
Ми з задоволенням поділимося знаннями з теорії та практики, забеспечим якісне консультування, суправодження і будемо сприяти успішному зростанню Ваших фітнес клубів.
Багато корисної інформації на насших сторінках у соцісльних мережах:
Smart Fitness Academy – сторінка на фейсбуці
Smart Fitness Academy – YouTube канал
Стаття написана засновником та викладачем Академії Смарт Фітнес, викладачем Київського університету імені Бориса Грінченка,
✅ Впевненно крокуй до успішної кар’єри з лідером!
Детальніше на сайті https://academy.smartfitness.com.ua/
☎ У Києві: +38(093)-115-70-21;