Академія управління

НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ФІТНЕС КЛУБОМ

Щоб ваш клуб працював прибутково та стабільно, корисно навчитися ефективному управлінню за допомогою дієвих методик та інструментів.

Для чого це навчання.

  • Програма призначена для комплексної професійної підготовки керівників фітнес-клубів.
  • Освоєння програми дає можливість кар’єрного росту співробітникам фітнес клубів. Тренерам, які мають різний досвід роботи в сфері фітнесу і які не мають спеціальної управлінської освіти та співробітникам інших ланок.
  • Програма також може бути корисна керівникам клубів, фітнес-директорам і фітнес-менеджерам, які бажають підвищити свою кваліфікацію до рівня сучасних міжнародних стандартів.
  • Програма навчання розроблена з урахуванням змін, що відбуваються в світі сучасного фітнес-менеджменту, і забезпечує підтримку діяльності у нових умовах в усіх напрямках діяльності фітнес клубу.
  • Програма охоплює основні галузі знань, необхідні керівнику клубу, фітнес-директору і фітнес-менеджеру в їх діяльності.

Мета навчання:

  • дати учасникам тренінгу легко застосовуєму на практиці ефективну модель організації та управління фітнес клубом для стабільної роботи і посилення фінансового результату;
  • ознайомити з використанням системи збалансованих показників і її переваги за для послідовної будови і розвитку фітнес клубу.
  • навчити необхідним навичкам стратегічного, тактичного, операційного управління для результативної роботи фітнес клубу;
  • дати ефективні інструменти у роботі з клієнтами, які спрямовані на залучання нових клієнтів та утримання існуючих;
  • познайомити з методами фінансового планування і фінансового аналізу;
  • познайомити учасників з бізнес моделями управлінських структур підприємств для комфортного керування фітнес клубом;
  • познайомити з принципами формування штатного розкладу для ефективної роботи команди фітнес клубу;
  • дати алгоритм ефективної підготовки рекламних компаній з оптимальним бюджетом.

Додаткові вигоди:

  • Збільшення потенційних можливостей Ваших фітнес клубів.
  • Еффектівність роботи співробітників без «розкачки».
  • Вчасне реагування на необхідність будування нових бізнес процесів і їх оптимізація для результативної роботи.
  • Формірованіе ефективної реклами, з оптимальним бюджетом.
  • Вміння застосовувати фінансові показники для результативної роботи.
  • Навчитися застосовувати нові підходи спрямовані випередження в умовах зростаючої конкуренції.

Цільова аудиторія:

власники клубів, керуючі фітнес клубів, фітнес-директори,фітнес-менеджери, співробітники інших відділів,які бажають мати кар’єрний зріст.
Програма включає в себе методичний зошит, лекції, кейси, відео приклади, що дозволяє найбільш повно засвоїти матеріал і закріпити отримані знання на практиці.

Методи навчання включають:

  • інформаційні блоки,
  • «рольові ігри»,
  • інтерактивну групову роботу.
  • Співвідношення теорії і практики — 40% і 60%

Програма включає:

  • Теоретичний матеріал
  • Практичні завдання
  • Методичний зошит
    Після проходження навчання видається СЕРТИФИКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).

НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ ТА КОМУНІКАЦІЙ З КЛІЄНТОМ У ФІТНЕС КЛУБІ

Унікальна можливість отримати знання інструментів по розробці стратегій комунікацій з клієнтами  вашого клубу направлені на їх залучення та утримання. Збільшення продажів та кількості клієнтів клубу/студії.  Навчитеся організовувати рекламну компанію з мінімальним бюджетом.

 Програма семінару:

  • Принципи успішної комунікації з клієнтами.
  • Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами.
  • Мета програми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом.
  • Основи створення продавальної презентації фітнес клубу/студії.
  • Алгоритм побудови продажів клубу та послуг.
  • Організація роботи підрозділів продажів і сервісу.
  • Ефективні інструменти по залученню та утриманню клієнтів.
  • Сервіс. Шляхи виходу з конфліктних ситуацій з клієнтами.
  • Інструменти роботи зі «складними клієнтами».

 Цільова аудиторія: власники клубів, завідуючі клубами, керівники відділів, менеджери середньої ланки.

Програма включає:

  • Теоретичний матеріал
  • Практичні завдання
  • Методичний зошит

Після прохождення семінару видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).  При проходженні повного курсу та здачі проекту -ДИПЛОМ SMART FITNESS ACADEMY (SFA). 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ І КОМУНІКАЦІЙ З КЛІЄНТОМ У ФІТНЕС КЛУБІ

Сьогодні фінансовий успіх фітнес клубів і студій багато в чому залежить від майстерності продавців. Серед зростаючого числа конкурентів і зростаючих вимог для успішних фітнес клубів/студій важливо вміти розуміти потреби клієнтів і покращувати якість їх обслуговування. Ефективних стратегій залучення і утримання клієнтів. Маркетинг

Цілі програми:

  • дати учасникам тренінгу легко застосовувану на практиці ефективну модель ведення професійних переговорів з клієнтом для продажів клубних карт і послуг фітнес клубу/студії. Використання цієї моделі може швидко забезпечити поліпшення результатів роботи з клієнтом і підвищити продажі;
  • навчити необхідних навичок ефективної поведінки і спілкування з клієнтом для ефективних продажів;
  • познайомити учасників з основними психологічними принципами проведення ефективних переговорів, роботи з клієнтом і продажів;
  • дати алгоритм та інструменти учасникам для проведення ефективних презентацій фітнес клубу/студії.

Після завершення програми учасники зможуть:

  • ефективно приймати дзвінки і приймати зустрічі з клієнтами;
  • будувати міцні та надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
  • якісно виявляти потреби потенційного покупця;
  • визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
  • проводити ефективну презентацію фітнес клубу/студії або послуги;
  • максимально ефективно працювати із запереченнями, сумнівами і переконаннями клієнта;
  • результативно і легко завершувати угоди;
  • ефективно проводити післяпродажний супровід клієнта.

Цільова аудиторія:

  • співробітники відділу продажів;
  • керівники департаментів продажів;
  • співробітники рецепції;
  • тренери;
  • співробітники, які працюють з клієнтом, ведуть ділові переговори та продаж товарів і послуг.

Програма включає:

  • Теоретичний матеріал;
  • Практичні завдання (кейси, відпрацювання навичок);
  • Методичний зошит.

Після проходження семінару видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).

    Після проходження навчання видається СЕРТИФИКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).

«НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ФІТНЕС КЛУБУ »

У не великих фітнес клубах і студіях утримувати окремо відділ продажів дуже витратна справа, але відсутність організованої системи продажів буде заважати розвітку ващих бізнесів. Де знайти вихід?
Запрошуємо на наш тренінг, який дасть Вам ефективні інструменти для вибудовування міцних відносин з клієнтами, та знання , які дадуть можливість легко продавати свої послуги.

МЕТА ТРЕНІНГУ:

  • • Дати учасникам зручний алгоритм організації системи продажів через новий формат рецепції
  • • На практиці системно навчити учасників сучасними технологіями ефективної комунікації з клієнтами фітнес клубу
  • • Сформувати розуміння ролі і завдань адміністратора продає рецепції
  • • Дати учасникам тренінгу легко застосовується на практиці модель переговорів з клієнтами для продажу клубних карт і послуг фітнес клубу / студії
  • • Навчити необхідним навичкам ефективної поведінки і спілкування з клієнтом для ефективного продажу
  • • Дати інструменти для проведення ефективних презентацій фітнес клубу / студи
  • • .Дать алгоритм презентації ціни

ПО ЗАКІНЧЕННІ ПРОГРАМИУЧАСНИКИ ЗМОЖУТЬ:

  • • ефективно приймати дзвінки і проводити зустрічі з клієнтами фітнес клубу;
  • • будувати міцні і надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
  • • максимально ефективно працювати з запереченнями, сумнівами і переконаннями клієнта;
  • • результативно і легко завершувати угоди;
  • • підтримувати клієнтоорієнтованої поведінку з клієнтами фітнес клубу.

МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВКЛЮЧАЮТЬ:

  • — інформаційні блоки
  • — «рольові ігри»
  • — відео-тренінг
  • — інтерактивну групову роботу.
    Співвідношення теорії і практики — 40% і 60%

Целевая аудитория: : адміністратори рецепції, співробітники відділу продажів, керівники департаментів продажів, співробітники рецепції, тренери, а також інші співробітники які працюють з клієнтами.
ПРОГРАМА ВКЛЮЧАЄ: теоретичний матеріал, практичні завдання (кейси, відпрацювання навичок), методичну зошит.

Після проходження навчання видається СЕРТИФИКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA)

Реєструйся на семінар

«ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ І КОМУНІКАЦІЙ З КЛІЄНТОМ У ФІТНЕС КЛУБІ»

 Організація ефективних продажів у фітнес клубі і робота менеджерів
— це не пошук ситуативних виходів і імпульсивної реакції на робочі проблеми які вже трапилися.
 Організація ефективних продажів у фітнес клубі
— це створення ефективних стратегій, правильних умов, планування, правильний розвиток і стимулювання працівників, планомірний однаковий контроль роботи і аналіз результатів.

Цілі тренынгу:

    • дати учасникам тренінгу легко застосовується на практиці ефективну модель створення стратегій залучення і утримання клієнтів фітнес клубу / студії. Використання цієї моделі може швидко забезпечити поліпшення результатів роботи з клієнтом і підвищити продажі;
    • навчити необхідним навичкам ефективного планування та оцінки результатів для ефективних продажів;
    • познайомити учасників з основними бізнес процесами і способами їх описування.Цей инструмен поліпшить ефективність роботи співробітників і спростить ведення нових в долждость.
    • дати алгоритм створення «карти посади» і підбір персоналу на посаду консультанта — продавця і менеджера з продажу фітнес клубу / студії.

До завершення програми учасники зможуть:

    • створювати ефективні стратегії;
    • формувати бюджет і плани продажів. Оцінювати результат;
    • робити SWOT аналіз і мінімінізіровать ризики;
    • підбирати потрібних і правильних співробітників;
    • якісно оцінювати і мотивувати співробітників;
    • будувати міцні і надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
    • визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
    • створювати коректний маркетинговий запит на просування клубу і його послуг.

 Цільова аудиторія: власники клубів, керуючі фітнес клубів, співробітники відділу продажів, керівники департаментів продажів, співробітники рецепції, менеджери середньої ланки.

Програма включає:

  • Теоретичний матеріал
  • Практичні завдання
  • Методичний зошит

Після прохожденнясемінару видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA). 
  При проходженні повногокурсу та
здачі проекту ДИПЛОМ SMART FITNESS ACADEMY (SFA). 

Допоможіть своєму бізнесу налагодити ефективність продажів.

Реєструйся на семінар

«НАВИЧКИ МАЙСТЕРНОСТІ ПРОДАЖІВ ПЕРСОНАЛЬНІХ ТРЕНУВАНЬ І КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ ДЛЯ ФІТНЕС ТРЕНЕРА.»

В умовах швидко зростаючої конкуренції і постійної боротьби за клієнта, важливу роль відіграє правильно сформована і навчена команда не тільки продавців Вашого фітнес клубу, а і тренерів. Вже мало просто посміхнутися і показати прайс, також мало тільки добре складати тренувальні программи. На сьогодні, усім працівникам фітнес клубу, важливо володіти практичними інструментами і ефективними навичками для комунікації і продажів.
Для чого цей тренінг:

    • дати учасникам тренінгу легко застосовуємую на практиці ефективну модель ведення інструктажів, переговорів з клієнтом і продажу персональних тренувань та інших додаткових послуг. Використання цієї моделі може швидко забезпечити поліпшення результатів роботи з клієнтом;
    • дати нові інструменти і знання про особоивості продажів персонального тренінгу в сучасних умовах;
    • навчити застосовувати необхідні навички в ефективних моделях продажів персональних тренуваннях та інших додаткових послуг;
    • познайомити учасників з основними психологічними клієнтів для поліпшення переговорів з клієнтом і здійснення продажів персональних тренувань та інших додаткових послуг;
    • розвинути вміння варіативних підходів в комунікації з клієнтом з урахуванням їх потре;
    • навчити ефективної презентації послуги (ПТ) і себе, як фахівця;
    • дати алгоритм ефективної презентації ціни для успішних продажів.

До завершення програми учасники зможуть:

    • будувати міцні і надійні відносини з новими і постійними клієнтами;
    • якісно прояснювати потреби потенційного покупця;
    • визначати стратегії, згідно з якими клієнт здійснює покупки;
    • проводити ефективний інструктаж – продаюшю презентацію;
    • максимально ефективно працювати з запереченнями, сумнівами і переконаннями клієнта;
    • результативно і легко завершувати переговори продажами;
    • ефективно проводити післяпродажний супровід клієнта для залучення нових покупців.

 Цільова аудиторія: 
адміністратори, співробітники рецепції, керівники департаментів продажів, персональні тренери, а також інші співробітники, які працюють з клієнтом, ведуть ділові переговори в процесі продажу товарів і послуг.

Програма включає:

      • Теоретичний матеріал
      • Практичні завдання
      • Методичний зошит
      • 40% теорії і 60% практики.

Після прохожденнясемінару видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA). 
  При проходженні повногокурсу та
здачі проекту ДИПЛОМ SMART FITNESS ACADEMY (SFA). 

Реєструйся на семінар