НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ ТА КОМУНІКАЦІЙ З КЛІЄНТОМ У ФІТНЕС КЛУБІ. ОНЛАЙН

Унікальна можливість отримати знання інструментів по розробці стратегій комунікацій з клієнтами  вашого клубу направлені на їх залучення та утримання. Збільшення продажів та кількості клієнтів клубу/студії.  Навчитеся організовувати рекламну компанію з мінімальним бюджетом.

 Програма семінару:

  • Принципи успішної комунікації з клієнтами.
  • Основні комунікативні технології при розробці стратегій роботи з клієнтами.
  • Мета програми, як ефективний інструмент для успішної роботи з клієнтом.
  • Основи створення продавальної презентації фітнес клубу/студії.
  • Алгоритм побудови продажів клубу та послуг.
  • Організація роботи підрозділів продажів і сервісу.
  • Ефективні інструменти по залученню та утриманню клієнтів.
  • Сервіс. Шляхи виходу з конфліктних ситуацій з клієнтами.
  • Інструменти роботи зі «складними клієнтами».

 Цільова аудиторія: власники клубів, завідуючі клубами, керівники відділів, менеджери середньої ланки.

Програма включає:

  • Теоретичний матеріал
  • Практичні завдання
  • Методичний зошит

Після прохождення семінару видається СЕРТИФІКАТ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).  При проходженні повного курсу та здачі проекту -ДИПЛОМ SMART FITNESS ACADEMY (SFA).