Портрет цільової аудиторії фітнес- клубу

portret-czilovoї-auditoriї

Портрет цільової аудиторії фітнес-клубу

-э складовою, загального образу типового клієнта нашого фітнес-клубу й будь-якої організації. Він дає зрозуміти, яким чином задовольнити потреби потенційного покупця.

Портрет цільової аудиторії

допомагає створити правильну рекламну компанію, націлену на залучення більшої кількості потенційних займаються у фітнес-клуб.

Портрет цільової аудиторії включає в себе такі дані, як:

  • місце проживання;
  • стать;
  • сімейний стан;
  • рід занять;
  • рівень прибутку;
  • типові проблеми;
  • бажання і мрії
  • Це самий необхідний мінімум, який нам потрібно знати про споживачів Вашого фітнес-клубу.
    Часто власники бізнесу і наймані менеджери фітнес-клкбу не розуміють, кому продають свої послуги. Підхід «залучаємо всіх» працює проти нас, так як в результаті ми не залучаємо нікого. Узагальнені рекламні оголошення, спроби скласти одне речення для всіх, звичайно проходять повз споживача.Наприклад, давайте подивимося, як працює портрет цільової аудиторії у відомому бренді жіночого одягу Zara. Це одяг в першу чергу для сучасних жінок, відносно недорога і якісна. Інший бренд – Bershka. Це вже одяг для молоді, яку ніколи не стане носити доросла жінка.
    До слова, і Zara, і Bershka належать одній корпорації (разом з іншими брендами, такими як Stradivarius) – Inditex. Однак, для кожної категорії своїх клієнтів вони створили окремий бренд одягу.
    Ніхто не намагається продати молодіжні топи дамам за 40.Якщо ви хочете зробити свій фітнес клуб успішним, потрібно знати, кому ви продаєте свої послуги, які проблеми вони допоможуть вирішити, і яким чином. Загалом мало знати, що ваші клієнти – успішні чоловіки 30-ти років.
    Чим розгорнутіше і більш повно буде складено портрет цільової аудиторії, тим краще ви будете знати свого клієнта і успішніше будуть збудовати рекламні кампанії вашого фітнес-клубу.

    Портрет цільової аудиторії допоможе вам:

    • продумати грамотний оффер, пропозиція, від якого ваш клієнт не зможе відмовитися;
    • вибрати оптимальні канали просування. Простий приклад: якщо ваша ЦА – молоді дівчата, то тоді має сенс робити рекламне просування в Інстаграм;
    • продумати формат подачі, дизайн сайту, стиль текстів, так, щоб це дійсно працювало – іншими словами, ви зможете говорити з аудиторією на її мові;
    • опрацювати ключові тригери, гачки, якими можна зачепити вашого клієнта.

    Як скласти портрет цільової аудиторії фітнес-клубу

    У кожного продукту може бути кілька категорій споживачів. Тому доведеться зробити не один портрет, а два-три, а то і більше. Іншими словами – потрібно сегментувати свою аудиторію.
    Розглянемо як приклад взуття. Є взуттєвий магазин для жінок. Кросівки воліють дівчатка-підлітки. Бізнес-леді купить туфлі-човники на підборах, кросівки їй не так цікаві. А ось молода мама віддасть перевагу балетки, так як в них зручно, на підборах багато з малюків не погуляєш. Жінки постарше люблять зручне взуття з невеликим стійким каблуком.
    Як бачимо, товар один – жіноче взуття, а ось клієнтки абсолютно різні. Узагальнений опис «жінка, яка живе в нашому місті», тут не спрацює.
    В самому магазині, в якому є різна взуття «для всіх», кросівки не стоять з туфлями на одній полиці. Всі розсортовані по відділах, щоб кожен покупець без зусиль знайшов те, що потрібно саме йому.
    І реклама послуг фітнес-клубу повинна буде звертатися до конкретної групи цільової аудиторії, конкретному сегменту. А у кожного сегмента є свій яскравий представник, портрет якого називається аватаром клієнта.
    Тому потрібно скласти кілька портретів цільової аудиторії. Так, це забере у вас якийсь час, однак потім заощадить багато грошей.

    Стаття написана бізнес консультантом, викладачем Київського університету імені Бориса Грінченка,

    Світланою Бірючинською.

    Щоб допомагати вам успішно відкривати і розвивати фітнес клуби, ми в Smart Fitness Academy розробили унікальні тренінги, спеціально адаптований під фітнес.
    «НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ»
    «ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНІЇ РОБОТИ ПЕРСОНАЛУ В ФІТНЕС КЛУБІ»
    «НАВЧАННЯ АДМІНІСТРАТОРІВ»

    Smart Fitness Academy у рамках Академії Управління активно і продуктивно співпрацює з багатьма фітнес – клубами країни і зарубіжжя, як бізнес консультанти і надає консалтингові послуги.

    Ми з задоволенням поділимося знаннями з теорії та практики на тренінгах з упрауління (Smart Fitness Academy), забеспечим якісне консультування, суправодження і будемо сприяти успішному зростанню Ваших фітнес клубів.

     Впевненно крокуй до успішної кар’єри з лідером!
    Детальніше на сайті https://academy.smartfitness.com.ua/
    У Києві: +38(067)-249-30-60, +38(093)-115-70-21;